wtorek, 19 stycznia 2016

Znów nad Narwią.

Już chyba będę mieć w zwyczaju postoje nad Narwią.Polubiłam tę rzekę mimo,że blisko mam Bug.
Byłam tam w marcu(klik)
Byłam tam w kwietniu (klik)
W lipcu też nie mogłam sobie odmówić,chociaż takie widoki gotują krew pod paznokciami!!!






Poniżej widok w kierunku DK19 i zajazd  U Zagłoby w Ploskach.





Upodobałam sobie narwiańskie widoki i czasami jeżdżę autem polnymi drogami.Ot tak bez mapy i bez celu ;)




W zamierzeniach mam dość dokładnie obejrzeć okolicę pomiędzy Białymstokiem , a Narwią . Można tam spotkać budynki na podobieństwo taplarskich - z filmu Konopielka , którego to akcja toczy się w tych właśnie okolicach . Rzekomo jest to miejscowość Zawyki pomiędzy Surażem a Strablą .

Do Suraża już mnie zagnało w październiku , kiedy to bez  pośpiechu i bez robienia zdjęć zobaczyłam trochę jadąc autem  od Juchnowca Kościelnego i Białegostoku . Krążąc i błądząc po małych miejscowościach  trafiłam na szlak Konopielki .


Wyjechałam w miejscowości Wojszki i  tradycyjnie zaliczyłam  Narew. 12 październik 2015






Na moście trwały prace remontowe ,a mnie korciło by zjechać zaraz z mostu w polną drogę i obejrzeć Narew z drugiej strony.Kiedyś to zrobię.









8 komentarzy:

  1. Ty mnie nie denerwuj! Mroz taki, ze dupe urywa, a ta tutaj z zielona Narwia. Foch!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczajcie ! Zimy nie lubi i na zieloną rzekę tysz narzeka! I weź tu takiej dogodź ;P

      Usuń
  2. Panterko, przeca u Jaśki też mróz i to może większy niż u nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam...normalny ;))
      Jak pisałaś to wczoraj to zapewne ok 8 na minusie było.

      Usuń
  3. Pięknie! Podziwiam samozaparcie, mnie tam nikt nie wygoni spod kocyka (poza pracą rzecz jasna). Ale zimą spacery mi nie w głowie brrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i pod kocykiem i spacery i staram się to jakoś pogodzić ;)))

      Usuń
    2. Chodzisz na spacery pod kocykiem?! Pokaaażżżż :P

      Usuń
    3. Chwytasz za słowa ;P
      A ja nie pokaże nic spod kocyka ;D

      Usuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.