poniedziałek, 11 stycznia 2016

Weź mnie Benek na spacerek!

-Niech się dzieje co chce,ale ja w niedzielę idę na długi spacer z psem!-zakomunikowałam dość stanowczo jeszcze w sobotę.
-A może to Ty z psem pójdziesz na spacer,a nie on z tobą-odpowiedział niewinnie Chłop.
I tak zostało ;)
Postanowiłam udać się do miejsca które nazwaliśmy "bobrownią',bowiem bobry grasują tam na całego!
Uchwycone widoki w drodze do "bobrowni".
























I bobrownia!






































I droga powrotna czyli do domu!
Co on tam widzi...?

















-No choćże babo!
Czy ten wzrok wyraża coś innego ?
 ;)


4 komentarze:

  1. To u Was zima w pelni! Ale co sie dziwic, jestescie tak blisko Syberii... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam w pełni ;P
      Pos***o trochę tym białym by błocko było.W sumie dobre i to,bo poziomy wód nie napawają optymizmem.

      Usuń
  2. Obeszliście chyba pół województwa ;)
    Piesek wygląda na niektorych zdjeciach jak lis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ok 10-12 km.Okolice Grabarki i Końskich Gór.Komentarze do zdjęć postatm się dodać,choć nie wiem czy czas mi pozwoli ;)
      A piesek to 5 letni szalony cwaniaczek z miną niewiniątka i z ADHD ;P

      https://www.youtube.com/watch?v=NdqpenSC4bw

      Usuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.