sobota, 30 stycznia 2016

Takie tam wschody i potrzebuję sprzętu ;)

Z archiwum (bodajże) 2010 rok.Zdjęcie wykonane telefonem SE w810i i nie obrabiane! Taki widok był tuż przed wschodem i również uchwyciłam go po powrocie z pracy na nocnej zmianie.


20 grudnia 2013 rok,godz 8.34 (zrobione przez szybę okna)


28 styczeń 2016. Też po powrocie z pracy z nocnej zmiany.



Bardzo lubię takie i podobne ujęcia. Mistyczne,smutne,dziwne i zarazem ciekawe.Zerkam na niebo i przez głowę przelatuje mi myśl: ale byłoby świetne zdjęcie!!!
Nieraz próbuję zrobić,a potem obrobić.Nieraz zostaje w archiwum (gdzie jest mega-wielki chaos!).Czasami ląduje na blogu.
Wiem,że mój panasonic DMC-FS15 jest za słabym sprzętem do robienia tego typu  zdjęć.I wiem,że muszę sobie sama  zasponsorować lepszy sprzęt ;).
Póki co trzeba rozejrzeć się w temacie co potrzebowałby taki amator jak ja.
Widok z balkonu w naturalnych rozmiarach.


I lekko ulepszone w picasa zbliżenie.



To samo miejsce w innych ujęciach:
Nad moim ranczo ;)
Tęczowo nad moim ranczo.


2 komentarze:

  1. Co Ty chcesz od jakosci swoich zdjec. Kupisz lepszy aparat, to bedziesz musiala go dzwigac, a ten miesci sie w kazda kieszen. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Jakość jest dla mnie po prostu nie zadowalająca.
      Trudnoświetnie! Będę dźwigać,bo coś za coś.Na razie nie zapowiada się,bo dopiero szukam sponsora ;))

      Usuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.