piątek, 13 marca 2015

Z 19.

Wiele razy mam chęć zrobienia ciekawych zdjęć z trasy Białystok-Siemiatycze.I wiele razy nie udaje mi się to z przyczyn różnych.Dziś mimo przeciętnej pogody(nie padało,a opady były zapowiadane) pstryknęłam kilka zdjęć.Nie są najpiękniejsze,ale może kiedyś uda mi się zrobić lepsze.



Porównując rzekę Bug do Narwi nasuwa się myśl,że ta druga jest o wiele bardziej "dzika" i nieokiełznana.Most widziany na zdjęciu to krajowa 19.

 




Jaki kontrast...
Dzika i naturalnie piękna rzeka i zachowanie ludzi jakby byli dzikusami...

Pomnik z trzema hełmami osadzonymi na krzyżach od dawna mnie ciekawił.Dziś zaspokoiłam swą ciekawość.Resztę doczytałam w internecie Pomnik w Kletnem




Widok na torfowe łąki



I tuż za Bielskiem Podlaskim...





















Z grzeczności nie napiszę co myślę...











Linki do informacji o miejscu:
Uroczysko Osuszek

Las w Pilikach

2 komentarze:

  1. To faktycznie niesamowite miejsca, chociaż ślady bytowania "ludzi" szokują i stanowią wielki kontrast z powagą, czy pięknem tych miejsc. Tłukłabym nahajem po gołym tyłku, a potem pogoniła do sprzątania w całym województwie - pieszo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szybko rozprawiłabym się z takimi brudasami. Nie lubię jak ktoś w imię swego relaksu i wygody niszczy czyjąś pamięć osobistą i historyczną.Nie szanujemy się...Smutne to bardzo...

      Usuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.