sobota, 20 grudnia 2014

Nie mogłam się oprzeć..

...by sfotografować zimowy widok. Mimo,że obiecałam sobie,że nie będę robić białych fotek.Ale taki widok zostawić bez uwiecznienia...? Zdjęcia wykonałam od  godziny 12.20 do 12.26 w dniu 9.12.2014.
Musiałam się śpieszyć,by mgła nie opadła lub nie uniosła się do góry. Warto było biegać po śniegu ;)












 Rundkę po łączce zrobiłam i na koniec glinianą kamionkę sfotografować postanowiłam :)
A kamionka jest pamiątką z wiosny i z lata.Wtedy kamionka była obficie ukwiecona ;)
Do wiosennych/letnich zdjęć jeszcze wrócę ;)




7 komentarzy:

  1. Widiki przepiękne, ale aż mi się wierzyć nie chce, że to z dzisiaj ..... ;) u nas nic, zero śniegu, deszcz tylko popadał i wieje silny wiatr.
    Piękna ta Twoja zima :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde! Pominęłam fakt,że widoki są z dnia 9 grudnia.Nie są z dzisiaj...
      Muszę sprostować w powyższym opisie.

      Usuń
  2. Fantastyczne i ta cudowna mgła! I światło niesamowite!
    U mnie wieje albo leje, a tam u Ciebie to aż się chce świętować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety też pada i wieje.Foto jest z 9.12.2014.

      Usuń
    2. Ale chociaż przez chwilę było magicznie :)

      Usuń
  3. Jakże pięknie uchwycony nastrój chwili! Gratuluję wyczucia i refleksu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.