piątek, 1 września 2017

Moje ulubione miejsce # 2.

...i wiadomo, że nad Bugiem. Dzień burzowy, ale burzy nie było.
Miejsce się zmienia wraz biegiem czasu, a ja to utrwalam.
28.08.2017.




"Idzie słońce" i od razu zmienia kolory natury(porównanie foto nr 1).



Resztki wierzby(taka była-klik) i (jak runęła-klik).
Ciekawi mnie ile czasu minie zanim natura poradzi sobie z tą wierzbą...?





Wyspa, która powstała na Bugu. Nieporównywalna do tych sprzed 2 lat, gdy panowała susza (KLIK). Za jakiś czas wszystko się tu zmieni...

4 komentarze:

  1. Ja chcę mieszkać tam, gdzie Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby mi się ktoś kto jest podobnie pop....... jak ja ;>

      Usuń
  2. Fotografia to malowanie światłem, szczególnie przy fotografowaniu krajobrazu. Zdjęcia w słońcu i z chmurami sprawiają, że chciałoby się rzec - chwilo trwaj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.