sobota, 2 września 2017

Czy to blues?




To pytanie zapewne nie tylko ja zadałam sama sobie widząc transparent nad sceną w siemiatyckim amfiteatrze 15.08.2017. Potem utwierdziłam w swym słusznym przekonaniu, że co nieco rozróżniam rodzaje muzyki. Luxtorpeda na pewno nie gra blusa! Pisano o tym nawet w regionalnym tygodniku Głos Siemiatycz o blusie-klik.

Miejsce tuż przed sceną sprawiło, że czułam tę muzykę w sobie. Wszystkie wnętrzności pulsowały w rytmie mocnego rocka z elementami metalu. Przed sceną było dość tłoczno jeszcze przed rozpoczęciem koncertu. Ale bałaganu nie było. za to zagrali "Mam bałagan"-klik.
W obawie przed pogo użyłam podręcznego panasonica, czego żałuję, bo nie poradził sobie z efektami świetlnymi i nocną porą



















Zagrali m.in:
Autystyczny
Hymn
Imago


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.