niedziela, 6 października 2013

A mnie jest szkoda lata...

...że tak powtórzę za Jerzym Połomskim.Niby zajęć latem dużo(zwłaszcza na wsi,ale letnie słońce dodaje nam sił do życia,chęci do pracy i mnóstwa zapału do 'tejże'.
I ta zieleń co uspakaja zmysły i nerwy....   ;)

Np czerwcowe łąki wczesnym wieczorem


A już nie wspomnę o zapachu siana ;)
Nawet jak jedzie to pachnie ;)


Poranne wypady nad Bug lubię nie tylko ja :)


Przejażdżki polnymi drogami latem bardzo lubię-nie da się zaprzeczyć!





Lubię las latem.Słońce świeci wysoko i jest ciepło i rośnie wszystko aż miło !










I z lasu jeszcze nad Bug.Na zachód słońca zdążymy ;)













No i posprzątane w folderze  'lato 2013'

3 komentarze:

  1. Tyle cudownych zdjęć..jak marzę o takiej drodze i zapachach pól, odgłosach wsi i cieple od ziemi...
    Tak dawno było mi to dane...Latem można przysiąść w dowolnym miejscu, zima jest piękna ale nie tak przyjazna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jakiś czas temu zdałam sobie sprawę,że powinnam zazdrościć sama sobie tego o czym marzą inni.
      Lubię się poszwendać,popatrzeć,powdychać,porozmawiać z napotkanymi przypadkowo ludźmi.
      Tylko szkoda,że mam mało czasu na te lubienie ;>

      Usuń
  2. Pięknie popstrykane.
    Cóż to, tak kłania główki, w parze (w kremowym kolorze).Takie cudne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.