wtorek, 25 grudnia 2012

Kto to?

Ustrzeliłam na jabłonce u sąsiadów :)
Co to za ptak?



Poniżej wiem,że dzięcioł.
Zjadł trochę zimowych jabłek i zaczął stukać w sąsiednią jabłoń.Czyli na odwrót:wpierw deser,potem śniadanie.
Na jego miejsce przyleciała ponownie nieznany mi ptak (może dzięciołowa? czy to inny ptak? )



Właśnie nie wiem kto to ;>





Na swoim dachu upolowałam innego ptaka.



Popatrzał,posłuchał i poleciał.
Nie ryzykował lecieć do jabłonki-karmnika.Obawiał się chyba tych większych.


I też kto to?

2 komentarze:

  1. Ten ptak z nakrapianym brzuszkiem to kwiczoł ewentualnie drozd , natomiast ten z żółtym brzuszkiem to prawdopodobnie trznadel ale pewien nie jestem , ponieważ brak istotnych szczegółów które pomogły by rozpoznać te ptaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zielony to może być dzwoniec u mnie też bywają, ale one łuszczaki to na jabłka nie idą.

    Co chcesz od umiejętności i sprzętu, dobre zdjęcia wyszły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.