niedziela, 23 września 2012

Spacer po Mielniku.

Zawsze,gdy jadę...
...do Mielnika w celu załatwienia spraw w gminie kombinuję sobie czas na mały spacer.
Tak było w zimie tego roku zimowy spacer po Mielniku
Tak było teraz na początku września.Spacer zaczynam od cmentarza prawosławnego.Jest tam  Prawosławna Kaplica Cmentarna Opieki Matki Boskiej,która kiedyś wyglądała jak na zdjęciu,które znalazłam w internecie(klik)




Obecnie kaplica wygląda tak...







Oglądając krzyże cmentarne kieruję się w kierunku Góry Zamkowej.Jeszcze z tej strony się nie wpinałam na nią.

I już na górze...


Teraz mamy piękne widoki!








I jeszcze kaplica.



Cerkiew Narodzenie Najświętszej Maryi Panny



Następne widoki będą z wieży widokowej i z ulicy dojazdowej to tejże wieży.(ul.Stary Trakt-jak się nie mylę ;) )











Jak czas pozwoli to jeszcze pospaceruję ;)
Ale to w przyszłości :)

3 komentarze:

  1. Faktycznie to miejsce ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. osz i nie wzięłaś mnie na ten cmentarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż on u stóp Góry Zamkowej jest ;>
      Gdzie ja Ciebie jeszcze nie wzięłam....!
      List jak stąd do morza :D

      Usuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.