niedziela, 30 kwietnia 2017

Trzy sztuki.

Prawda, że urocze? Nawet nie trzeba było prosić, by pozowały ;).


A wcześniej było tak:

- Hej Kajtek. Idę na spacer.

- A idź...

-Ja wolę poleżeć...


- Mrrrrrrrrrr.....

-Zieeeeeeeeeeeeeewwww....

-Lubisz mnie Kajtek?

-A ty Bandytku mnie lubisz?

-Lepiej mi na górze. Poobserwuję Tośkę.

-Co ty Bandytku tak na mnie patrzysz?

-Lubisz mnie?

-No lubisz?!!!!
 I znów trzy!

Poprzednia kocia sesja (KLIK)
Koty w mitusie (KLIK)
I inne zwierzaki ;) (KLIK)

4 komentarze:

  1. Wypasione te kociaki, jeden ładniejszy od drugiego :)
    Czy one są ze sobą skoligacone, bo po oczach nie poznaję?
    Ten biały wygląda na takiego co rządzi i chyba jest najstarszy?
    Ale nie znam się za bardzo na kotach - tak zgaduję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biały jest starszy o rok od czarnego i szarego.Biało-siwy jest w podobnym wieku, ale niekoniecznie znanym, bo to podrzutek.
      Koty uwielbiam!
      Mrrrrrrr.....
      ;)))

      Usuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.