poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Zza Buga czyli niedzielne szwendanie rowerem 26.04.2015

Myśląc nad tytułem postu przypomniało mi się jak zapytałam młodych chłopaków czy da się dojść do rzeki.Było to właśnie za Bugiem(strona mazowiecka).
Chłopaki mi odrzekli,że "są zza Buga" ;)
Ale zanim dotarłam do rzeki to urzekł mnie taki widok :)


I już rzeka.W całkiem wiosennej odsłonie;)


I już za Bugiem.Jechałam specjalnie by zrobić zdjęcie tego domku przy torach.Myślałam,że jest to dom drużnika,ale na forum przyjaciół Fronołowa wyczytałam ,że to dawna koszarka(na samym dole) i też nie chciałam być przepędzona przez mieszkańca  ;)



A to już w drodze powrotnej od obiektu zainteresowania.W lesie sfotografowałam kwiaty.Budynki domków wczasowych zachęcały do robienia zdjęć,lecz obecność ludzi mnie odstraszała.Nie mam w zwyczaju pstrykania zdjęć ludziom.Była to miejscowość Mierzwice -Kolonia



I już nad Bugiem.Tu właśnie zapytani chłopcy odrzekli,że "są zza Buga" ;)
Jednak znalazłam miejsce,by pokonać boczne,stare koryta rzeki.Tu to bobry są pracowite!






Dla porównania moje nogi i pień ściętego drzewa.



Poniższy widok to moje ulubione miejsce.
Pod wierzbą nad Bugiem.


Zbliżenie mostu. Ten niebieski samochód jeszcze spotkam ;)







Krzyż symbol.Zapewne ktoś tu utonął...


I jeszcze widok wierzby...









Ten rów/tunel jest równoległy do torów.Ciekawe czy powstał samoistnie czy ma związek z gospodarką rabunkową lasów w czasie wojny? Może tej drogi używano do spławiania drzew?








Po mazowieckiej stronie nie ma ciekawego graffiti  ;)




Te osoby jechały właśnie niebieskim samochodem ;)






Podlaskie graffiti ;)



Widok na rzekę w stronę wierzby i kontrowersyjne poczynania pewnego traktorzysty,którego nie wiem czy podziwiać za odwagę czy za głupotę...


Wieś Olendry i jej okolice.













I do domu!
Rejon mojej eskapady:



kolor czerwony-do koszarki we Fronołowie
kolor niebieski-trasa od koszarki do "gdzie oczy poniosą" ;))

3 komentarze:

  1. Piękne pociągi i w ogóle :) Zdawać by się mogło, że zero ludzi, a tu co jakiś czas ktoś, nawet młoda para :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna to przepiękny czas, a na Twoich fotkach jest magiczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały spacer, na pewno udało Ci się na nim nieźle odpocząć.
    Urzekło mnie drzewo w bieli, i ta soczysta zieloność!
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.