niedziela, 21 lutego 2016

Niesforna kuchareczka . Z archiwum # Maj 2009 .

Zdjęcia robione spontanicznie i bez jakiegokolwiek przygotowania .
Mam do nich szczególny sentyment , bo ..... są po prostu takie naturalne i swojskie !
Wykonane były w innej kolejności ,a ja ułożyłam  je w historyjkę zdjęciową ;) .


*****

-Patrzcie ! Ja gotuję ! Parowce !



- Gotuję i  pozuję jednocześnie !


-Zajrzę czy gotowe... Kurczę ! Gorące ...


-Jeszcze chwilka !


 -Ale sobie pojem ! Uwielbiam parowce !


- I bitą śmietanę też lubię !


Uwaga! Poniższe zdjęcie na ile apetyczne to na tyle nieudaczne !
Ale było to 7 lat temu,więc jest wybaczalne ;) .


5 komentarzy:

  1. Jesteś pewna, że to 2009 rok?? Bo na tych zdjęciach wyglądasz, jakbyś podstawówkę skończyła ledwo co :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ta dziewczyna jest bardzo podobna do Ciebie :) Córka?

      Usuń
    2. Ma po mnie kartoflowy nos i niewyparzony jęzor ;)))

      Usuń
  2. Byłam dzisiaj u Ciebie. Mile powspominać i pobyć w Twojej kuchni.
    Pozdrowienia dla Kuchareczki. Rzymianka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.