niedziela, 1 września 2013

W czasie jazdy,ale latem ;)

Wiosną zrobiłam zdjęcie drzewa,które mi się bardzo podoba.Tzn.drzewo,bo zdjęcie po prostu "ujdzie".Plan zakładał,że na tle nieba ma być drzewo bez liści,ale jak zwykle brak czasu by się przejść i pofotografić.Wyszło co wyszło,bo robione w czasie jazdy autem ;).
Niedawno jadąc zatrzymałam się na ulicy,włączyłam awaryjne i wyszłam z auta i pstryknęłam kilka fotek.
Zamieszczam najlepsze z nich.I nie zaprzeczę,że lubię fotografować stare,dziwaczne drzewa :)


A to  "pstryk" z innej pozycji ;).



Dodam,że jest to  robinia akacjowa.

5 komentarzy:

  1. Tak drzewo przyciąga uwagę. Ciekawe jak będzie jesienią, gdy wybarwią się liście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już chciałem zrobić doniesienie na policję, że robiłaś zdjęcia w czasie jazdy. :)
    Doczytałem jednak, że zatrzymałaś auto na poboczu i włączyłaś awaryjne.
    Jeśli jednak nie miałaś na sobie kamizelki i nie wystawiłaś trójkąta odblaskowego, to
    spotka Cię kara. Czekaj tylko na listonosza z mandatem :))
    Jaśka, a czemu prawie takie same dwie fotki wstawiłaś, a piszesz, że z innej pozycji ?
    Nie lubisz zmieniać pozycji? :)
    Dawaj Jaśka więcej wsi: kury,kaczki, krowy, nawet widły oparte o ścianę stodoły itd..byle z żywej wsi. Tak Ci zazdroszczę, bo ja za takimi zdjęciami muszę jeździć po skansenach. Nie będę przecież komuś wchodził w obejście. Ty masz wszystko na miejscu, a nie dajesz fotek.
    Wieś jest piękna, jeśli tylko jest prawdziwa.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli musisz przyjechać do mnie fotografować wieś ;D
      I obiecuję,że negować nie będę żadnej pozycji ;D
      A dlaczego 2 podobne?Szczerze mówiąc nie pamiętam czym się sugerowałam jak je wstawiałam na bloga ;)
      I nie mów,że będziesz na mnie donosił,bo nie chcę stracić do Cb sympatii z tak błahego powodu :))

      Usuń
    2. No nie, nie będę donosił :)
      Jak przyjadę, to za karę będziesz ze mną po wsi chodzić, tak żeby wszyscy nas widzieli :)
      Jeszcze sobie statyw na plecach zawieszę, wezmę blendę i siatkę na motyle.
      Już widzę te głowy za firankami :))
      Coś bym napisał o pozycjach, ale muszę trzymać pozycję.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.