piątek, 1 lutego 2013

Brzydka zima :)

Od razu zaznaczę,że tytuł posta "skradłam" :).Ale foty są moje i tylko moje.Ponadto robione w mojej okolicy.Latem można przejechać się tą trasą rowerem,a zimą pozostaje śnieżny spacer z psami .Na początek kilka fot prawdziwie brzydkiej zimy,a potem (już na spacerze) zobaczymy czy jest ona naprawdę brzydka ;)





Słońce świeci,mróz mrozi delikatnie,więc idziemy na spacer :)




















Powyżej domostwa miejscowości Końskie Góry ( temat na  kolejny post) .Wędrujemy dalej przez "góry" i lasy :)



















No i nie omieszkam dodać ,że uparcie i wciąż twierdzę,że nie lubię zimy  ;)

Zima widziana moim okiem  :)
Pierwszy śnieg
Moja zima


5 komentarzy:

  1. ja tam zimy tez niecierpię, ale przespac się nie da. To nie dziwota że człowiek szuka choc odrobiny piękna. Właśnie, znalazłaś to piękno i oddałas je na swoich zdjeciach. Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Utonęłam, że u mnie takiej zimy nie ma...
    ewe

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda pora roku ma swój niepowtarzalny wdzięk. Trzeba tylko umieć to zauważać. Ty to potrafisz znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja zima jest piekna,prawie tak jak u mnie.Ja tez nie lubie jak jest zimno,ale trzeba było się przyzwyczić i zacząć podziwiać
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko gorsza od zimy może być plucha! Ale spacer piekny i te widoki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.