piątek, 27 stycznia 2017

Idzie na mróz.

Gdy w zimie świeci słońce i jest czyste niebo to będzie mróz.
-Idzie na mróz-tak mawiali starsi ludzi i m.in. moja babcia.
Zaświeciło słońce po kilku ponurych dniach. Ale niebo było jakieś-takieś "zawieszone".
Zdjęcia robiłam w większości jadąc traktorem jako pasażer (tak ku ścisłości).
Traktor widoczny jest "na cieniu: ;).
I jest to moja trasa rowerowa. Jednak zimą ....(???)






Wspaniały punkt widokowy.







I już wracam na ziemię.











I znów cień traktora. Jedziemy spowrotem.


Drzewa z mego podwórka. Niebo podszyte czerwienią. Odczuwa się spadek temperatur.




Rano termometr wskazywał -14.
Był to jednodniowy spadek temperatury.

4 komentarze:

  1. Jaśku...
    Śliczny ten ptaszek na śniegu...
    Śliczne wszystko pozostałe...
    A teraz... na gg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śniegu ... a gdzieś Ty pomykała ciągnikiem?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko tak "stoi w miejscu", jak jest mróz. W kabinie traktora zawsze cieplej niż na rowerze. A ja też dziś byłam na spacerku zimowym...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię słońce i mróz ☺piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.