sobota, 3 marca 2012

Profesjonalne strzyżenie...?

Jak robiłam fotki...
...strasznie chciało mi się śmiać :D
A dlaczego...?
Nie wiem :P
Moja radocha udzielała  się przechodniom,którzy patrzyli na moje poczynania i nieraz wdawali się w uroczą perswazję,że "tu nie ma co fotografować"














Poniższe strzyżenie wg mnie jest mniej profesjonalne :D :D :D





I nie byłabym sobą gdybym nie wpadła na pomysł zrobienia zdjęcia od dołu(od spodu). Niezbyt mi to wyszło,ale dla lepszego efektu trzeba by było położyć się na ziemi :D
Jednak wolałam nie ryzykować,bo zdjęcia robiłam w centrum miasta Siemiatycze na ulicy Pałacowej i Zaszkolnej.
No i nijak nie wypada się położyć pod drzewem :D

1 komentarz:

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.