niedziela, 2 października 2011

Obiecane Sabvelso' ;)))



5 komentarzy:

  1. Sąsiedzi się "dziwnie" patrzyli na mnie ;)
    -"Zdjęcia krowom robisz???"
    -Tak!Będą w internecie!

    Uznali to za żart,a mnie nie wiem za co lub kogo :P :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się spisałaś :)Martwi mnie jednak, że tyle krów a nie ma byka, to jest dyskryminacja :)Mam nadzieję,że nie przestaną się doić o tych fotek a sąsiedzi nie będą Cię wytykać palcami? :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko!Ja w zabobony nie wierzę;)
    Jak krowę napasiesz to i mleka da;))))
    A co do byka;) To krowy też znowocześniały i se do kawalera jeżdżą:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee.. chyba trzeba je wozić :)
    Dobrze, że nie robią sobie same zakupów w sklepach SS, wszystkie byki poszłyby na tatar :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to masz szczęście, bo u mnie na wsi takich widoków już nie ma. Każdy swoje krowy trzyma przywiązane na łące. A i krów tych zostało...
    Sabvelso, żeby tam byka puścić, to pół wsi poszło by pod wypłatę ubezpieczeń =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.