czwartek, 18 sierpnia 2016

Pesymistycznie ? Czy optymistycznie ?

Tak mi się pomyślało , gdy zobaczyłam poniższy widok .



 16 sierpnia , godzina  16 z minutami . Świeciło silne słońce , wiał dość porywisty wiatr , a po niebie sunęły chmury z których jednak nie spadł deszcz . A tak było kilkanaście minut wcześniej .



Widoki uchwycone z pomostu kombajnu ;) .



Dla odmiany widoki z kabiny traktora ;)



I widok pesymistyczno-optymistyczny .

2 godziny później  i kilka kilometrów dalej .






Pesymistycznie dlatego , że opady deszczu nie sprzyjają żniwom ...
Optymistycznie ...? Bo nie padało i udało się skosić ...
A plony...? Jak mało będzie to się kupi... (szyderczy ton ).



8 komentarzy:


  1. Piękne zdjęcie to z drzewem...Czy Ty jesteś kombajnistką? Ciesz się, że nie padało u nas 4 dzien leje...pozytek taki, że las pełen grzybów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem żoną kombajnisty ;)
      Ale pesymistycznie Ci powiem , że u nas pada deszcz , a grzybów niet!

      Usuń
    2. Ale kombajn nowoczesny choć, z budą zamykaną? Bo ja pamiętam chłopaków, jak wracali wieczorem z pól to czarni, jak smoła byli od kurzu. Mam zdjęcie z dawnych lat kiedym na dozynkach tańczyła jako przodownica i na kombajnie zdjęcie mi zdrobili:))

      Usuń
    3. Akurat nasz jest bez budy/kabiny . A tradycja dożynek jest u nas do dziś .Nawet gdzieś na blogu mam zdjęcia .

      Usuń
  2. Z takiej perspektywy to ja jeszcze kombajnu nie widzialam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś fantastyczna! W tym wszystkim i zdjęcia i fajne ujęcia i odrobina sarkazmu. W życiu nigdy nie jest biało i czarno. Zboże ładne bo na polach, ziarno potrzebne ale mało. A niebo wyjątkowe! Pamiętam żniwa upalne, kurz, brak sznurka itd a ludzie mieli humor i jakąś radość i rzadko robili zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafnie zauważyłaś . Sarkazm był zamierzony ;)

      Usuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.