niedziela, 6 lipca 2014

Prosto z lasu.






















5 komentarzy:

  1. Ślicznie, teraz moja kolej na odwiedziny w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, dotarłam tu dzięki postowi "Nie mam czasu na sztukę",który zachęcił mnie do obejrzenia reszty postów. Przejrzałam kilkanaście zdjęć. Wszystkie jakie zobaczyłam są typowe, nadzwyczajne i bezsensu. Nie ma w nich nic co mogłoby mnie przyciągnąć tutaj na dłużej. Jest Pani "fotografem-amatorem" od 3 lat-tu smutne. Może się mylę, bo jestem fanką Jeremy and Claire Weiss oraz Marcel Castenmiller, a pani kogo innego i się po prostu nie rozumiemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam szanowny Anonimie!
      Brak mi słów podziękowania za tak konstruktywną krytykę.
      A co do fotografa to lubię zdjęcia np Zbigniewa Podsiadło.

      Usuń
    2. "Typowe i nadzwyczajne"...
      Ciekawe porównanie ;D
      I logiczne ponadto !

      Usuń
  3. Aż można poczuć jak pachnie las. Pajęczyna wygląda jak srebrny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.