sobota, 16 lipca 2016

W pogoni za starymi citroenami .

W trakcie prac okołodomowych nagle usłyszałam wesołe okrzyki . To pozostali domownicy wiwatowali na widok jadących naszą drogą wojewódzką aut marki citroen . Auta były bardzo eleganckie i w dość poważnym wieku . Jechały z Grabarki do Mielnika ( jak potem doczytałam program zlotu (klik) . Nie wiedząc co mam robić ( czy je oglądać czy biec po aparat , by zrobić zdjęcia ) postanowiłam je gonić . Moje auto też jest dość wiekowe więc wszystko gra . O zlocie zabytkowych aut wiedziałam , ale nie miałam konkretnych informacji . Szybko doinformowałam się w necie o Ogólnopolskim Zlocie Zabytkowych Citroenów (klik) i pognałam po śladach swoim passatem combi wersja b4 1,9 tdi ;) .

Ale gdzie tu szukać tych aut ...? Mielnik nie jest wielką miejscowością , więc trudno nie było . Przy okazji kilka widoków .

Okolice Góry Zamkowej z widokiem na stadion i na rzekę .




Mielnika Topolina . Tu właśnie  była impreza  (klik info)






Auta wypatrzyłam w okolicach Ośrodka wypoczynkowego „U Floriana” na  ul. Bugowej .



























-Kazali mi pompować ręcznie ...-żalił się jeden fan zabytkowej motoryzacji drugiemu .








I jeszcze jedna runda pomiędzy autami . Bardziej szczegółowo trochę .





















Widok z góry ! Imponujący !








Stoi sobie nakryty ,więc nie rzuca się w oczy . Nieśmiało podglądam ;)






To coś jest wyposażeniem auta ? Bo wygląda jak damska torebka ;P .




To mój faworyt . Gdybym miała wybierać w tych autach ;) . Oczywiście foto poniżej !


A ten czego tu ? 


Kto by pomyślał , że  Citroen Oldtimer Club Polska  zagości nad Bugiem ...


6 komentarzy:

  1. Fajne te stare cytryny, zwlaszcza te najstarsze czarne. Szkoda, ze Twoj faworyt pozakrywany plandeka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój faworyt to DSpecial( rok produkcji 70 ) w beżowym kolorze . Chociaż szkoda, że nie widziałam tego zakrytego w pełnej krasie . Może też miałby miano faworyta ...?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Citroeny coś w sobie mają :)
    U nas też się pojawiają, a dwa lata temu, nawet je sfociłam i na blogu pokazałam: http://zycieiszycie.blogspot.com/2014/03/sitrohen-technolozi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nawet je oglądałam u Cb na blogu ;).
      Tylko zapomniałam ;P.
      I nawet wypatrzyłam tego samego u Ciebie co zawitał na Podlasie .

      Usuń
  4. Przepiękne auta.. Szkoda, że już praktycznie nie można spotkać ich na drogach. To dopiero były czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za obejrzenie moich "wypocin"
i dziękuję za pozostawienie śladu obecności w formie komentarza.